A Magyar Néphadsereg intervenciójának kutatásáról, személyes perspektívában.

Zala '68

Zala '68

Az első lépés. VI. MÓRA INTERDISZCIPLINÁRIS KONFERENCIA .

2023. május 31. - Csík Ádám

Üdv Mindenkinek !

Történetünket ott hagytam abba, hogy maga a kutatás már az ősz folyamán zajlott. 
Ennek ellenére, már úgy éreztem, hogy novemberben már rendelkezek akkora anyaggal, amelyet érdemes prezentálni konferencián. Ebben segített az előző évek kutatásai, amely során a rádiófelderítés jellegzetességeit vizsgáltam. E tekintetben a két kutatás jól kiegészítette egymást.

https://www.mora.u-szeged.hu/2022/09/jelentkezes-vi-mora-interdiszciplinaris-konferencia-egyetemi-hallgatok-reszere/

Maga a konferencia előadás során még inkább a kutatás részeredményeiről ejtettem szót, majd ezt követően kifejtettem akkori véleményem, hogy nem találtam dokumentumot arra, hogy végeztek volna hivatalosan emberekel végzett, terepen lévő felderítő tevékenységet a bevonulási területen. Ezt a későbbi kutatás során fellelt korabeli források már cáfolták számomra. Maga az előadás  jól sikerült, és a hallgatóság is aktívan érdeklődött a téma iránt. 
Ez az eseményen elhangzottak, és azok tapasztalatai jelölték ki a következő hónapok irányait.

Üdvözlettel: Cs. Á. L. 

 

 

A kulturális és innovációs minisztérium ÚNKP-22-3-I-KRE-5 kódszámú Új Nemzeti Kiválóság Programjának Nemzeti Kutatási és fejlesztés Alapjából finanszírozott szakmai támogatásával készült
 unkp_logo-01-3_2.pngcc3073d045491b59f13fca091b32ff77.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pragaitavasz1968zala.blog.hu/api/trackback/id/tr7618136518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása